راهنمای خرید لپ تاپ :: خرید بهترین لپ تاپ
نوشته شده توسط : احمد رضا هدایتی

نکه به نیازهای خود فکر کنید ، می تواند به یک چمدان وارونه تبدیل شود و با این همه مدل و قیمت ، این کار ساده تر نبوده است.

این راهنما به شما کمک می کند تا یک لپ تاپ ایده آل راهنمای خرید لپ تاپ برای خود انتخاب کنید ، شما یاد می گیرید که اجزای سازنده لپ تاپ خود را بفهمید ، با توجه به کاربردی که ارائه می دهید ، چه نکاتی را باید جستجو کنید ، نکات خرید و اینکه از چه نوع لپ تاپی به هر قیمتی جلوگیری کنید.
از لپ تاپ برای اجزایی که در اختیار دارید استفاده کنید نه از مارک تجاری

این علامت نباید اولین فاکتور هنگام انتخاب لپ تاپ ، اجزای سازنده آن باشد ، سه ویژگی اصلی ، پردازنده ، RAM و فضای ذخیره سازی وجود دارد. پردازنده مهمترین این سه مورد است ، این یکی وظیفه انجام وظایف را بر عهده دارد ، آنها برای کاربردهای مختلفی طراحی شده اند و همچنین بسیار مهم هستند ، زیرا امکان بروزرسانی هزینه ها وجود ندارد.
اجازه دهید مشخصات هر یک از اجزا (پردازنده ، حافظه رم و فضای ذخیره سازی) را مرور کنیم
پردازنده:

Hay از مارک های اصلی پردازنده های لپ تاپ ، AMD و Intel ، هر دو مارک دارای دامنه های مختلفی هستند و سعی می کنند بفهمند که آیا پیچیده است ، خوشبختانه اکثر لپ تاپ ها یک برچسب درست در زیر صفحه کلید دارند تا نشان دهند چه مارک و سری پردازنده ها ، زمان خرید لپ تاپ بسیار مهم است که شما بررسی می کنید چه پردازنده ای را خریداری می کنید ، از خرید لپ تاپ با پردازنده های سری AMD پرهیز کنید: E1 ، E2 و سری Intel: Atom ، Celeron و Pentium.

این چاپگر که به شما کمک می کند با توجه به راهنمای خرید لپ تاپ پیش فرض خود پردازنده مورد نیاز خود را انتخاب کنید ، به سه بخش تقسیم می شود که هر کدام با توجه به پردازنده ای که دارد از هزینه تقریبی یک لپ تاپ برخوردار است. با کسب اطلاعات بیشتر در این پست ، با توجه به کاربردی که از لپ تاپ خود می گیرید ، محدوده مورد نیاز خود را خواهید یافت.
محدوده پایه (4000 دلار MXN - 8000 دلار MXN.)
محدوده متوسط ​​(8000 دلار MXN - 15000 دلار MXN.)
محدوده بالا ($ 15،000 MXN. بعلاوه)

اسکوگر با استفاده از مدل پردازنده باید لپ تاپ را بدتر اسکن کند ، حتی در صورت درخواست فرکانس ، این سرعتی است که در گیگاهرتز کار می کند ، از خرید چیزی با کمتر از 2 گیگاهرتز جلوگیری کنید ، همچنین هسته هایی را بخواهید که ، از هسته ها خدمت می کنند ، 4 هسته مطلوب است.
حافظه RAM

حافظه RAM از ذخیره موقت برنامه هایی که باز می کنید مراقبت می کند ، هر برنامه از کمی حافظه RAM استفاده می کند ، از آنجا که رایانه شما <<انجماد> است> و حافظه کمتری مانع از باز شدن همزمان برنامه های بیشتری می شود.

اج اگر لپ تاپ شما 4 گیگابایت رم دارد و بین ویندوز ، ورد و کروم اشغال 3.9 گیگابایت است ، این مواردی نیستند که سیستم شما <freeze>> کند و باید به آنها پاسخ دهد ، در نهایت سیستم عامل برنامه هایی را که پاسخ نمی دهند بسته می کند ، حافظه RAM و سیستم <<از بین بردن انجماد> را آزاد می کند.

به هیچ وجه از لپ تاپ های 2 گیگابایتی خودداری کنید. 4 گیگابایت برای برنامه های اساسی خوب است ، اما من یک لپ تاپ با کمتر از 8 گیگابایت را توصیه می کنم ، همچنین س askال کنید آیا لپ تاپی که می خرید می تواند حافظه RAM شما را ارتقا دهد یا خیر.
ذخیره سازی

در حال حاضر ، فناوری اصلی ذخیره سازی ، راهنمای خرید لپ تاپ دیسک سخت (HDD) و درایو حالت جامد (SSD) وجود دارد ، و آنها هنوز هم محبوب ترین دیسک های سخت با هزینه خود هستند ، SSD ها از نظر سرعت عملکرد و قابلیت اطمینان بسیار برتر هستند.

هر بار یافتن لپ تاپ هایی با هارد دیسک های 1 ترابایتی یا حتی 2 ترابایتی معمول تر است ، اما در واقع یک کاربر به طور متوسط ​​از حداکثر 300 گیگابایت استفاده می کند.

    درک این نکته مهم است که تعداد بیشتری از هارد دیسک ها لپ تاپ شما را سریعتر دریافت نمی کنند.

اگر فقط از پرونده های سبک مانند اسناد متنی یا عکس استفاده می کنید ، توصیه می کنم لپ تاپی با واحد حالت جامد پیدا کنید ، 256 گیگابایت گیگابایت گزینه مناسبی در رابطه با مزیت آن است ، اگر از پرونده های سنگین تر به عنوان یک فیلم حرفه ای استفاده می کنید ، توصیه می کنم یکی از آنها را بخواهید. لپ تاپ با حافظه دوگانه ، 128 گیگابایت SSD + 1Tb HDD ، جایی که سیستم و برنامه های شما در یک درایو حالت جامد نصب می شوند تا بتوانند سریع اجرا شوند و پرونده های شما بر روی دیسک سخت ذخیره شود.
نکته حرفه ای: رایانه جدیدی خریداری نکنید ، ما رایانه شما را سریعتر در اختیار داریم



اگر کامپیوتر خود را راهنمای خرید لپ تاپ خریداری کرده و حتی به دلیل کند بودن آن را بروزرسانی کرده اید ، می خواهید بدون صرف هزینه زیاد سریع لپ تاپ بخرید. من توصیه می کنم که یک SSD بخرید ، سرعت لپ تاپ شما حداقل 500 درصد افزایش می یابد ، بدون اینکه برای تجهیزات پیشرفته پرداخت کنید.
اطلاعات بیشتر در اینجا
با توجه به کاربردی که می گیرید و پیش فرض می گیرید ، یک لپ تاپ مناسب برای خود پیدا کنید

اکنون که ویژگی های مطلوب هر یک از اجزای اصلی راهنمای خرید لپ تاپ را بررسی کردیم ، وقت آن است که تصمیم بگیریم از آن استفاده خواهیم کرد.
دامنه اساسی

اگرچه کاربردهای این بخش محدود است ، اما از یک لپ تاپ در این محدوده می توان برای پیمایش وب ، کارها و کارگاه ها استفاده کرد. برنامه ها یا وب سایت های Microsoft Office ، به خوبی کار می کنند. لطفا به دنبال یک لپ تاپ با پردازنده های AMD A4 یا A6 و حداقل 4 گیگابایت حافظه RAM باشید ، در اینجا لیستی از لپ تاپ های سطح ابتدایی است که می توانید در سال 2020 پیدا کنید ، با پیش فرض پیش بینی کردن8000 دلار MXN.
دامنه رسانه

دامنه متوسط ​​گزینه های ضعیفی از نظر عملکرد و همچنین کارهای پیشرفته را ارائه می دهد. علاوه بر محدوده اصلی ، یک لپ تاپ میان رده نیز اگر دانشجو یا کارگر هستید ، برای شما مناسب خواهد بود ، اما بهترین عملکرد و سرعت را پیدا خواهید کرد ، پردازنده Intel Core I3 یا AMD A12 به خوبی به شما کمک می کند. در این بخش ما به عنوان پیش فرض $ 8000 MXN تا $ 15000 MXN داریم.

ویرایش تصویر: اگر به دنبال رایانه ای هستید که برای ویرایش تصاویر م andثر باشد و در عین حال بهترین قیمت باشد ، به شما توصیه می کنم در پردازنده AMD AMD A به دنبال رایانه ای با پردازنده Intel AMD A12 باشید ، دارای گرافیک یکپارچه ، برنامه هایی مانند Adobe Photoshop یا Adobe Lightroom بسیار خوب کار می کند.

طراحی با کمک رایانه (CAD) برای دانشجویان: اگر به برنامه هایی مانند Autodesk AutoCAD یا Sketchup نیاز دارید ، به پردازنده و گرافیک قدرتمندتری نیاز خواهید داشت ، توصیه می کنم لپ تاپ پردازنده Intel Core I5 ​​را پیدا کنید.

videojuegos کم هزینه: لپ تاپ های دارای پردازنده Ryzen 3 به شما بسیار خوب خدمت می کنند ، همچنین یک ssd ضروری است.
محدوده بالا

برای حرفه ای ها ، گیمرها ... Y چرا نه؟ تا چاه در این بخش شما می توانید لپ تاپ هایی را برای کاربران حرفه ای پیدا کنید ، مانند ویرایشگرهای ویدئو ، انیمیشن سه بعدی ، CAD Y بیشتر ، اما همچنین ویژگی های بیشتری مانند سبک بودن ، کیفیت مواد ، وضوح بالاتر فناوری ها یا فناوری های جدیدتر مانند USB نوع C SSD ، در اینجا من با توجه به کاربردی که دارید چند توصیه به شما می دهم.
نکات:

    از خرید لپ تاپ های پردازنده AMD E1 ، AMD E2 ، Intel Atom ، Intel Celeron و Intel Pentium Silver خودداری کنید.
    درگاه ها را بررسی کنید ، هرچه لپ تاپ ها لاغر و ضعیف می شوند ، مارک های لپ تاپ درگاه های مهم مانند USB ، Ethernet ، HDMI را بین بقیه از بین می برند و درگاه هایی مانند USB Type C را جایگزین می کنند که یک آداپتور برای شما خریداری می کند.
    همه فروشندگان نمایشگر دانش لازم برای توصیه تجهیزات خوب را ندارند ، به آنچه می خواهید بفروشید اعتماد نکنید ، از این راهنما استفاده کنید.
    ممکن است تبلیغاتی برای "این لپ تاپ را بخرید و این راهنمای خرید لپ تاپ چاپگر را با قیمت کاملاً مسخره ای رایگان دریافت خواهید کرد" پیدا کنید. این یک قلاب برای شماست که کارتریج های اصلی را که بسیار سریع و گران قیمت هستند ، در مسیرها و این صفحه خریداری کنید.

نکته حرفه ای:

نکته حرفه ای: اگر رایانه خود را خریداری کرده و راهنمای خرید لپ تاپ حتی به دلیل کند بودن آن را به روز کرده اید ، می خواهید بدون صرف هزینه زیاد سریع لپ تاپ خریداری کنید. من توصیه می کنم که یک SSD بخرید ، سرعت لپ تاپ شما حداقل 500 درصد افزایش می یابد ، بدون اینکه برای تجهیزات پیشرفته پرداخت کنید.
برای اطلاعات بیشتر این پیوند را دنبال کنید.

 

https://diginaghad.tebyan.net/post.aspx?PostID=1548690




:: برچسب‌ها: لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: